Розробка інтернет-магазину та підготовка товарів

У розробці інтернет-магазину в Луцьку необхідно продумати багато варіантів завантаження товарів через сайт.

У разі відповідного рішення по розробці сайтів Луцьк, у міру збільшення кількості товарів на його вітрині ви рано чи пізно зіткнетеся з проблемою створення правильного товарного контенту. Постачальники товарів часто можуть надавати товарний контент (опис, характеристики та інше) в каталогах на папері або в електронному варіанті. Однак більшість представленої інформації рідко готове до використання в якості контенту інтернет-магазину. Тому в цій статті ми розглянемо рішення проблеми, які не вирішить лише правильна розробка сайтів в місті Дніпропетровськ.

Розробка інтернет-магазину та підготовка товарів

Підготовка контенту - думка більшості

В основному підготовкою товарного контенту для електронних полиць займаються контент-менеджери або фрілансери, які керуються інформацією, отриманою від постачальників або знайденої в глобальній мережі.

Етапи створення:

Створення електронної таблиці з характеристиками товарів.

Пошук декількох фотографій для кожного товару.

Завантаження таблиць і зображень та наповнення ними позицій в потрібних категоріях.

Далі ці промахи зіграють з вами злий жарт, оскільки збільшать витрати на рекламу і просування сайту, при цьому зменшивши конверсію і втративши потенційних клієнтів. І кошти, вкладені в створення сайтів Луцьк, здадуться вам незначними в порівнянні з коштами, вкладеними в розкрутку.

Необхідність додаткових витрат.

Витрат на більш кваліфікованих менеджерів, яких не надто доречно навантажити створенням таблиць, але які змушені перевіряти їх. Отже, для досягнення високої якості контенту, необхідно буде збільшити витрати. Найголовніше, що збільшення витрат буде непропорційним і термін окупності вашого бізнесу буде збільшена. Це зупиняє багатьох власників інтернет магазинів і кількість помилок в контенті залишається досить високим.

Зростання обсягу товарів і, як наслідок, товарного контенту тягне собою збільшення помилок, що перешкоджає окупності бізнесу, при його зростанні.

Створення окремих таблиць для кожної категорії товарів.

У такому випадку нові товарні категорії приносять з собою не тільки помилки, але і додатковий час для завантаження контенту на сайт, що часто потребує доопрацювання стандартних методів імпорту даних, яких не потребувала б первісна розробка сайтів в місті Луцьк чи Ковель.

Якщо не збільшувати витрати, товарний контент з часом втрачає якість.

Співробітники для завантаження товарного контенту.

Доводиться виконувати ці обов'язки вночі, коли найменша кількість відвідувачів, щоб без втрат виправляти помилки. Тому це найчастіше є вразливим місцем у вашій системі адміністрування магазином.

Підсумок: ручна підготовка і управління інтернет-магазином виправдовує себе тільки, якщо ваш бізнес невеликий. А якщо ви плануєте масштабний інтернет-магазин, це стане головною перешкодою розвитку і зростання бізнесу.

источник

Автор: Субмарина
25.05.2015 (23:02)