Як почати вести блог для бізнесу
В епоху розквіту соціальних мереж деякі дивляться на таке поняття, як блог, з певною часткою скепсису. Це підкріплюється словами про те, що довгі текстові матеріали зараз ніхто не читає. Проте упускається із виду те, що інформаційний голод неможливо задовольнити коротким постом у Фейсбуці, так само як і неможливо помістити в пару абзаців детальну інформацію навчального або довідкового характеру. Адепти соцмереж також забувають про те, що пост живе кілька днів, тоді як стаття у блозі існує до тих пір, поки існують пошукові системи і релевантні запити.
Отже, які основні поради можна дати початківцю, перед яким стоїть задача почати писати блог?
- Найкраща платформа для ведення блогу – власний сайт. Сторонні ресурси, включаючи і соцмережі, накладають певні обмеження на об’єм і структуру тексту. І якщо метою є переадресація на сайт с подальшими цільовими діями, то блог безпосередньо на сайті – безпрограшний варіант.
- Одне з важливих правил блогу – не перетворювати його на збірку рекламних текстів. Все, що клієнту необхідно дізнатися про безпосередню діяльність компанії, має знаходитися на відповідних сторінках, але ніяк не у розділі потенційно цікавих для користувачів статей. Звичайно, у блозі можна мимохідь згадати про тематичні послуги, але варто пам’ятати про те, що користувач потрапив сюди невипадково і, найімовірніше, здогадується про те, що йому може запропонувати дана компанія.
- Кожен блог повинен мати свій напрям. Правильно обраний ракурс допоможе уникнути хаосу. Звичайно, там будуть комбінуватися різні типи контенту, проте певний підхід повинен простежуватися. Важливо впевнитися в тому, що блок статей не сплутується з блоком новин – це два різних розділи, кожен з яких має свою інформаційну ціль. Блог може розповідати історії успіху та особистих досягнень співпрацівників, давати вказівки щодо послідовності дій у певних ситуаціях, освітлювати цікаві нюанси головної тематики бізнесу. Наявність назви блогу теж може зіграти важливу роль у степені зацікавленості потенційних читачів та збільшить рівень ідентичності.
- Регулярність – запорука успіху. Вона виконує одразу дві цілі: читачі точно знають, коли можна заглянути на вогник, а пошукові системи отримують підтвердження того, що сайт існує та розвивається.
- Не текстом єдиним. Корисна та експертна інформація завжди у тренді, але її однієї замало – необхідне залучення важкої артилерії у вигляді зображень, відео та інших інтерактивних елементів. Наявність таких об’єктів позитивно вплине на фактор поведінки та збільшить глибину перегляду.
Блог – це один з найбільш дієвих інструментів контент-маркетингу. Майже безмежні можливості для створення інформаційного поля, оптимізації та впливу на лояльність клієнтів. При грамотному використанні цей інструмент здатний на багато чого. Головне – правильна контент-стратегія та грамотна реалізація.
Читайте также:
- Малоизвестная студия разрабатывает дебютный проект The Soul Keeper
- Классическая игра Crusader: No Remorse от ЕА готова радовать поклонников
- Лаборатория Storelab – быстрое восстановление информации с жесткого диска любого производителя
- Тим Кук рассказал об успехах App Store и анонсировал игру Super Mario на iOS
- Android атаковал опасный технологический вирус