Як почати вести блог для бізнесу

Як почати вести блог для бізнесу

В епоху розквіту соціальних мереж деякі дивляться на таке поняття, як блог, з певною часткою скепсису. Це підкріплюється словами про те, що довгі текстові матеріали зараз ніхто не читає. Проте упускається із виду те, що інформаційний голод неможливо задовольнити коротким постом у Фейсбуці, так само як і неможливо помістити в пару абзаців детальну інформацію навчального або довідкового характеру. Адепти соцмереж також забувають про те, що пост живе кілька днів, тоді як стаття у блозі існує до тих пір, поки існують пошукові системи і релевантні запити.

Отже, які основні поради можна дати початківцю, перед яким стоїть задача почати писати блог?

  1. Найкраща платформа для ведення блогу – власний сайт. Сторонні ресурси, включаючи і соцмережі, накладають певні обмеження на об’єм і структуру тексту. І якщо метою є переадресація на сайт с подальшими цільовими діями, то блог безпосередньо на сайті – безпрограшний варіант.
  2. Одне з важливих правил блогу – не перетворювати його на збірку рекламних текстів. Все, що клієнту необхідно дізнатися про безпосередню діяльність компанії, має знаходитися на відповідних сторінках, але ніяк не у розділі потенційно цікавих для користувачів статей. Звичайно, у блозі можна мимохідь згадати про тематичні послуги, але варто пам’ятати про те, що користувач потрапив сюди невипадково і, найімовірніше, здогадується про те, що йому може запропонувати дана компанія.
  3. Кожен блог повинен мати свій напрям. Правильно обраний ракурс допоможе уникнути хаосу. Звичайно, там будуть комбінуватися різні типи контенту, проте певний підхід повинен простежуватися. Важливо впевнитися в тому, що блок статей не сплутується з блоком новин – це два різних розділи, кожен з яких має свою інформаційну ціль. Блог може розповідати історії успіху та особистих досягнень співпрацівників, давати вказівки щодо послідовності дій у певних ситуаціях, освітлювати цікаві нюанси головної тематики бізнесу. Наявність назви блогу теж може зіграти важливу роль у степені зацікавленості потенційних читачів та збільшить рівень ідентичності.
  4. Регулярність – запорука успіху. Вона виконує одразу дві цілі: читачі точно знають, коли можна заглянути на вогник, а пошукові системи отримують підтвердження того, що сайт існує та розвивається.
  5. Не текстом єдиним. Корисна та експертна інформація завжди у тренді, але її однієї замало – необхідне залучення важкої артилерії у вигляді зображень, відео та інших інтерактивних елементів. Наявність таких об’єктів позитивно вплине на фактор поведінки та збільшить глибину перегляду.

Блог – це один з найбільш дієвих інструментів контент-маркетингу. Майже безмежні можливості для створення інформаційного поля, оптимізації та впливу на лояльність клієнтів. При грамотному використанні цей інструмент здатний на багато чого. Головне – правильна контент-стратегія та грамотна реалізація.

Автор: Катя Фомина
13.11.2018 (12:48)