Який інтернет-магазин відкрити — схеми роботи інтернет-магазину

Для тих, хто хоче тут створити інтернет магазин постає питання, за якою схемою або за якою моделлю буде працювати магазин. З цим моментом потрібно визначитися відразу, але потім можна об'єднувати різні схеми роботи інтернет-магазину. У цій статті я хочу якраз таки допомогти визначитися з цим питанням, розповісти про плюси і мінуси різних схем і моделей і після прочитання ви зможете вибрати для себе найбільш підходящий варіант того, який інтернет-магазин відкрити.

Інтернет-магазин по Україні з товарами в наявності

Це сама стандартна схема будь-якого великого інтернет-магазину. Скажу відразу, що це і найбільш витратна схема, тому що всі товари мають бути в наявності і їх кількості повинно вистачати на продажу по всій країні. Для реалізації відкриття інтернет-магазину за даною схемою вам потрібен буде як мінімум склад і штат співробітників. Тепер розглянемо плюси і мінуси.

До плюсів можна віднести: велике охоплення аудиторії, висока прибутковість і великий товарообіг.

Мінуси: великий стартовий капітал, робота з Поштою України, відсікаються покупці, які хочуть отримати замовлення сьогодні-завтра (а останнім часом таких бажаючих все більше і більше), великі витрати на доставку.

Інтернет-магазин для свого міста

Моя улюблена модель роботи інтернет-магазину і я вважаю, що таких магазинів буде з'являтися все більше і більше. Суть його полягає в тому, що інтернет-магазин працює тільки в одному місті, тим самим він забезпечує хороший сервіс, швидкий ефект сарафанного радіо, близькість до клієнта і багато іншого. Людям стало зручно замовляти багато товарів в Інтернеті і такі інтрнет-магазини можуть стати відмінною конкуренцією звичайним магазинам в торгових центрах, адже вартість товарів нижче, та ще й безкоштовна доставка додому. Мій інтернет-магазин працює за такою ж схемою і я поки що не збираюся від неї відмовлятися.

Плюси: все, що перераховано вище, дешева доставка товару клієнтам, повний контроль над інтернет-магазином, не дорогий старт, обслуговування краще і лояльність клієнтів вище, легше почати.

 

Мінуси: не таке велике охоплення клієнтів, менший товарообіг.

Чому я вибрав саме цей спосіб роботи? Тому що за хорошим сервісом майбутнє, а ми в своєму інтернет-магазині надаємо першокласний сервіс, починаючи від безкоштовної доставки та доставки декількох товарів на вибір і закінчуючи тим, що кожному даруємо подарунки і продовжуємо в 2 рази термін гарантії. Я люблю отримувати замовлений товар вже сьогодні, як гарячу піцу, так чому б не зробити інтернет-магазин за такою самою моделлю?) .

Колективні покупки (під замовлення)

 

Це більше не інтернет-магазин, а послуга з купівлі товарів з-за кордону за дешевими цінами. Цей ринок мені не зовсім зрозумілий, тому що він малодоходний. Сенс його в тому, що організатор діяльності збирає з усіх замовлення і гроші за них, відправляє велике замовлення продавцю і по прибуттю товару роздає його покупцям. Прибуток в тому, щоб брати за це невелику комісію або націнку на товар. Так багато хто робить з сайтом Таобао. Це вже поширене давно, але працює на моє здивування донині.

Єдиним плюсом всього цього я бачу швидкий старт і практично без вкладень, тому що почати можна зі своїх знайомих, хто хоче купувати одяг або ще що-небудь дешево, потім знайомі знайомих і так далі, сарафанне радіо запрацювало.

Дропшиппінг

Про цю модель ми теж з вами говорили не один раз. Полягає вона в тому, що ви продаєте товар, якого у вас немає в наявності і після отримання грошей від клієнта купуєте його в іншому місці дешевше. Про це я докладно писав у статті про Бізнес без вкладень.

Але ця модель ділиться на ще дві: продаж через односторінкові сайти і повноцінний інтернет-магазин. Через односторінкові сайти як правило продають 1-3 товару. Розміщується інформація про товари на одній сторінці на якій так само можна залишити замовлення і оплатити його. Це добре працює і я сам використовую дану модель. Через багатосторінкові інтернет-магазини теж можна, але важко контролювати наявність товарів у постачальників. Коли у вас 1000 товарів це практично не реально)

Плюси: швидкий старт, тому що не потрібно закуповувати товари, мінімальні вкладення, робота по всій Україні.

Мінуси: довга доставка, забудьте про постійних клієнтів.

Варіанти поєднання одне з іншим

Те, що я перерахував вище не панацея і можна поєднувати одні моделі з іншими і доповнювати їх. наприклад:

1. Інтернет-магазин по Україні + за своїм окремому місту (1 і 2). Ви можете надавати якісний сервіс в своєму місті, але також відправляти клієнтам товари в інші міста. У нас теж були замовлення в інші міста і ми їх обробляли.

2. Інтернет-магазин в своєму місті + шоу-рум. Теж як варіант. Ті, хто захотіли самі до вас приїхати можуть це зробити, а тим, кому зручніше отримати замовлення у квартирі можуть залишити його на сайті. Плюс до всього вам можуть не знадобитися склади, ви можете зберігати всі товари в шоу-румі.

3. Інтернет-магазин в своєму місті + під замовлення. Тих товарів, яких немає в наявності з якихось причин ви можете продавати під замовлення, але з невеликою знижкою. Деякі покупці  погодяться на це!

Висновок

З усього перерахованого вище можна зробити висновок, що моделей Інтернет-магазинів стільки, що можна знайти варіант для своїх можливостей в стартовому капіталі. Що саме вибрати? Вирішувати тільки вам! Крім того, що я перерахував ви також можете вибрати  щось своє. Але якщо ви вже вибрали модель, то може бути вам цікаво знати, що продавати в Інтернеті і отримати готовий інтернет магазин в подарунок? Якщо так, то переходите по посиланню і читайте;)

 

Істочник: https://www.taina.com.ua/start-biznesu-z-nulya/

Автор: Субмарина
13.02.2017 (22:06)